Вінницький міський палац дітей та юнацтва ім. Л.Ратушної

Життєдайної творчості сила

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта

Коли гуртківці вчаться ефективно

Електронна адреса Друкувати PDF

Гуртківці вчаться ефективно:

1. Коли мають мотивацію до навчання
- Джерелом мотивації є потреби та інтереси гуртківців. Постійно на них посилайтесь,  створіть можливості для їхнього забезпечення.
-  Оцінюйте належним чином досягнення і успіхи учасників.
 
2. У приязному комфортному середовищі
Створіть відповідний клімат через:
-таку організацію середовища, яка б заохочувала до взаємодії;
-інтерактивні вправи, які дають змогу учасникам познайомитись з групою та проявити себе;
-позитивний зворотний зв`язок , оцінювання зусиль, відзначення досягнень;
-простих і легких завдань, поступово переходячи до складніших.
 
 
3. Коли використовують методи, які відповідають різним стилям і способам навчання
- Індивідуальні відмінності між дорослими у способах і стилях навчання поглиблюються з віком і досвідом.
- Застосовуйте різноманітні методи і техніки так, щоб донести це до всіх учасників, задовольняючи їхні індивідуальні потреби.
 
4. Коли використовують їхні завдання і вміння
-  Дізнайтесь про знання і досвід вихованців.
- Розвивайте те, що вихованці вже вміють і знають. Пам`ятайте, щонайкраще засвоюються ті знання, які пов`язані уже з набутим досвідом. Їхні знання і вміння – один із  найефективніших засобів, які можна використати.
-  Звертайтесь до практики вихованців, життєвого досвіду, програвання рольових ігор, проведення дискусій тощо.
 
5.  Коли досягають успіхів
- Розробляйте завдання з високою ймовірністю досягнення гуртківцями успіху, з мінімальним ризиком поразки.
- Не порівнюйте дітей між собою.
- Дотримуйтесь шкали труднощів – починайте із простих і легких завдань, поступово переходячи до складніших.
- Визнавайте, що кожен учасник має свій стиль. Показуйте його успіхи, святкуйте досягнення. Вказуйте на перспективу розвитку – це зміцнює мотивацію до навчання.
 
6.  Коли можливі випробування нових знань на практиці і використання набутих знань
- Кінцевим етапом занять є втілення в життя набутих умінь і знань. Гуртківці повинні мати можливість практичного застосування того, що вони навчились.
-„Практика творить майстра” – застосовуйте кількаразове повторення тих дій, які викликають найбільше труднощів в учасників.
 
7.  Коли мають достатньо часу на засвоєння  нових знань  і вмінь
- Заняття в гуртку не повинні бути переобтяжені новим матеріалом.
- Не втомлюйте вихованців.
- Застосовуйте різноманітні методи.
- Забезпечте час для засвоєння нового
Останнє оновлення на Вівторок, 29 січня 2013 16:53  

Статистика

Переглядів змісту : 522138