Вінницький міський палац дітей та юнацтва ім. Л.Ратушної

Життєдайної творчості сила

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта

Методи навчання і виховання

Електронна адреса Друкувати PDF

МЕТОДИ НАВЧАННЯ

1. Методи організації навчально-пізнавальної діяльності:

-         словесні (інформаційні, евристичні, дослідницькі): розповідь, бесіда, пояснення, читання в голос, коментоване читання тощо;

-         наочні (інформаційні, евристичні, дослідницькі): спостереження, ілюстрація, демонстрація, навчальна чи виробнича екскурсія;

-         практичні (практично-репродуктивні, евристичні, дослідницькі): вправи, практичні роботи за інструкціями;

-         проблемно-пошукові: висунення проблеми, створення проблемної ситуації, розв’язання проблеми, вибір найбільш оптимального шляху розв’язання проблеми;

-         індуктивно-дедуктивні: сприймання матеріалу, порівняння, узагальнення, оцінка фактів, явищ, дій, встановлення причинно-наслідкових дій.

 2. Методи стимулювання навчально-пізнавальної діяльності:

     Пізнавальні ігри, навчальні екскурсії, емоційний вплив педагога, заохочення (похвала, підбадьорювання), покарання (тактовне і необразливе зауваження, попередження).

 3. Методи контролю і самоконтролю:

    Опитування, самостійні роботи, тестування, підсумкові заходи (заліки, кваліфікаційні іспити, виставки, концерти, змагання, конкурси тощо), підсумкові творчі роботи, самоконтроль.

 

МЕТОДИ ВИХОВАННЯ

 

1. Методи формування свідомості особистості:

    - розповідь, пояснення, бесіда, диспут, приклад.

 2. Методи організації діяльності вихованців та формування досвіду поведінки:

   - педагогічна вимога, громадська думка, привчання, вправи, доручення, створення виховних ситуацій.

 3. Методи стимулювання діяльної поведінки вихованців:

   - методи залучення до творчої діяльності (виконання творчих завдань, удосконалення моделей, виготовлення власних моделей, участь у конкурсах тощо), методи заохочення до навчальної діяльності (системи похвали та підбадьорювання, використання засобів масової інформації, матеріальні стимули тощо).

 4. Методи контролю за ефективністю виховання:

   - обговорення поведінки з батьками, самооцінка поведінки вихованцем.

Останнє оновлення на Вівторок, 29 січня 2013 16:42  

Статистика

Переглядів змісту : 490266