Вінницький міський палац дітей та юнацтва ім. Л.Ратушної

Життєдайної творчості сила

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта
Home Психолог
Психолог

Як зацікавити дитину?

Електронна адреса Друкувати PDF

Грусный-ребенок-257x300

    Серед багатьох проблем сучасного дитинства батьки та вчителі часто стикаються з відсутністю в дітей інтересу до будь-чого: пізнання, діяльності, інших людей, світу. Часом, виконуючи певні дії, діти не відчувають до них інтересу, бажання вникнути, довідатися, зрозуміти. Що ж відбувається з нашими дітьми, чому зникає інтерес, чому гаснуть очі  й виникає протиприродна віку апатія, байдужість і втома, вичерпується натхнення? 

 

Останнє оновлення на Середа, 16 квітня 2014 16:08 Детальніше...
 

Напрями роботи психологічної служби

Електронна адреса Друкувати PDF

Робота психологічної служби в Палаці має такі напрями: діагностика, яка спрямована на виявлення здібностей; робота з розвитку творчого потенціалу особистості; визначення стратегії індивідуального розвитку дитини; психолого-педагогічна корекція. Діагностичні обстеження проводяться з метою визначення загальних та спеціальних здібностей вихованців для спрямування їх навчально-творчої діяльності за відповідними напрямами позашкільної освіти та визначення впливу навчально-виховного процесу на розвиток творчої особистості дитини.                                                                                    

Останнє оновлення на Понеділок, 11 березня 2013 15:38 Детальніше...
 

Віртуальний простір: можливі небезпеки для дітей

Електронна адреса Друкувати PDF

Діти проявляють підвищену зацікавленість до всього нового, яскравого, вони найбільше піддаються впливу зовнішнього середовища, більш допитливі, ніж дорослі і використовують мережу Інтернет у якості одного з універсальних способів дослідження і пізнання навколишнього середовища. Проте такі психологічні особливості, як недостатня розвиненість саморегуляції, слабкий вольовий і емоційний контроль, імпульсивність поведінки, роблять дітей найбільш вразливими для інформаційних програмно-технічних загроз. Тому увага дорослих до безпеки дітей в мережі Інтернеті є дуже важливою. Діти не можуть реально оцінювати рівень достовірності й безпеки інформації, що містить віртуальний простір.

Однією з найбільших небезпек віртуального простору є комп’ютерна залежність. До неї більше схильні підлітки 11-17 років. У них відбувається втрата відчуття часу, порушення зв’язків  із навколишнім світом, виникає відчуття невпевненості, безпорадності, страху самостійного прийняття рішень і відповідальності за них. Компютерна залежність негативно впливає на особистість дитини, викликаючи емоційну й нервову напругу, проблеми у спілкуванні та порушення соціальної адаптації.

Психологічні симптоми

комп’ютерної залежності:

- гарне самопочуття або ейфорія під час роботи за комп’ютером, і погіршення настрою без нього;

- постійне збільшення кількості часу перебування в мережі Інтернет;

- зневага родиною і друзями (погіршення стосунків);

Останнє оновлення на Середа, 08 травня 2013 19:15 Детальніше...
 

Підлітки. Чому з ними важко?

Електронна адреса Друкувати PDF

Багато дітей у підлітковому віці сильно змінюються. Ласкаві, спокійні, слухняні раптом перетворюються на некерованих і грубих. Ворожість, замкнутість підлітків лякають і насторожують. Але перш ніж боротися з цим, давайте розберемося в причинах.

Проблем перехідного віку багато: поступово наростає невпевненість у собі, проявляються тривожність, сумніви у власній значущості для батьків та друзів. Підлітки готові бути в положенні «скривдженого, незрозумілого», шукати вихід з важких ситуацій невірними шляхами, часом небезпечними для здоров'я. Часом у них виникають агресивні спонтанні реакції захисту себе навіть у ситуації, коли загрози ніякої немає.

За будь-якою проблемною поведінкою дитини стоять певні мотиви. Причому, одна і та ж поведінка може бути викликана різними мотивами. Наприклад, агресивна поведінка може бути викликана і прагненням до лідерства, і компенсацією підвищеної тривожності. Отже, виховні методи в кожному випадку будуть індивідуальні. Тому в першу чергу необхідно з'ясувати мотиви поведінки, проблеми дитини. Ми зможемо допомогти дитині, якщо вона відчуває і розуміє, що педагоги і батьки розуміють її проблеми і приймають її такою, якою вона є. Тільки тоді дитина буде відкритою для спілкування і захоче змінити свою негативну поведінку. 

Причини та особливості негативної поведінки підлітків: 

1.   Дітям не вистачає уваги дорослих, які вічно зайняті. "Відстань!", "Не лізь!", "Не чіпляйся!", "Набрид!" - часто чує підліток. Сім'я не забезпечує психологічного комфорту, любові, підтримки, і підлітки прагнуть до лідерства серед своїх однолітків.

Детальніше...
 

Розвиваємо творчі здібності наших дітей

Електронна адреса Друкувати PDF
 
  Як ви думаєте скільки навколо вас творчих людей? Одиниці? Ні, насправді творчим є абсолютно кожна людина. Просто не всі змогли розвинути свій талант, а деякі просто не вміють його показати.
Здібності є психічною особливістю людини, завдяки якій вона може успішно опановувати ті чи інші знання і навички. Творчі здібності можуть виявитися в різних сферах діяльності. Вони дозволяють створити що-небудь нове, що не існувало до цього. Завдання і батьків і педагогів допомогти дитині розвивати свої творчі здібності, свою обдарованість.

Ось деякі поради Девіда Льюїса (американського психолога) щодо розвитку обдарованої дитини:

1.Відповідайте на запитання дитини терпляче і чесно, серйозні запитання дитини сприймайте серйозно.

Останнє оновлення на Понеділок, 11 березня 2013 12:53 Детальніше...
 


Сторінка 1 з 5

Статистика

Переглядів змісту : 490287