Вінницький міський палац дітей та юнацтва ім. Л.Ратушної

Життєдайної творчості сила

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта
Home Психолог Секрети успішного спілкування

Секрети успішного спілкування

Електронна адреса Друкувати PDF

 

 

 

Кожен з нас хоче знати секрет, своєрідну формулу успішного спілкування: що потрібно робити, щоб легко налаштувати контакт з малознайомими людьми; підвищити ефективність спілкування з друзями та близькими людьми. Ефективність спілкування - це той "кінцевий продукт", який ми хочемо отримати в результаті нашої взаємодії. Під ефективністю спілкування ми розуміємо оптимальний спосіб досягнення поставлених комунікативних     цілей.

Основні правила ефективного спілкування:

· Концентруйте увагу на людині, яка говорить, на її повідомленні.
· Уточнюйте, чи правильно ви зрозуміли як загальний
зміст прийнятої інформації, так і її деталі.
· Повідомляйте іншій стороні в перефразований формі сенс прийнятої інформації.

· У процесі прийому інформації не перебивайте людину, яка говорить, не давайте поради, не критикуйте, не підводьте підсумок, не відволікайтеся на підготовку відповіді. Це можна зробити після отримання інформації та її уточнення.
· Домагайтеся, щоб вас почули і зрозуміли. Дотримуйтесь послідовн
ості повідомлення інформації. Не пересвідчившись у точності прийнятої партнером інформації, не переходьте до нових повідомлень.
· Підтримуйте атмосферу довіри, взаємної поваги, виявляйте емпатію
(співпереживання) до співрозмовника.
· Використовуйте невербальні засоби комунікації: частий контакт очей, кивання голови в знак розуміння та інші.

Прийоми ефективного спілкування:

- "Правило трьох двадцяти":
· перші 20 сек. зустрічі - вас оцінюють.
·
перших 20 сек має значення як і що ви почали говорити.
·
і безумовно - 20 см посмішки і чарівності.

- 6 правил гарного співрозмовника:

· Виявляти щиру цікавість до співрозмовника.
· Посміхатися.
· Запам'ятати ім'я людини і не забувати час від часу повторювати його в розмові
(це прийом психологічного «поглажування»).
· Вміти слухати.
· Вести розмов
у в колі інтересів вашого співрозмовника.
· Ставитися до нього з повагою.

- Як збільшити корисність контакту:
· Бути спостережливим;
· Зробити комплімент;
· Говорити про проблеми співрозмовника.

Який  результат ви отримаєте:
· Формальний контакт переросте в нормальне людське спілкування.
· Ви завоюєте співрозмовника.
· Ви підвищите вашу самооцінку.

Останнє оновлення на Понеділок, 28 січня 2013 15:37  

Статистика

Переглядів змісту : 490271